domingo, 13 de octubre de 2013

Inici de la segona part


Hola de nou!

Una setmana més, aquí em trobo informant del que he anat fent aquests dies en quant al meu treball de recerca.

Aquesta setmana ha estat realment productiva ja que, tal i com vaig anunciar, he acabat tota la primera part del treball i ja he començat la segona, de la qual em queden gairebé 3/4 parts.

El segon gran apartat del treball està enfocat a una part més pràctica, qualitativa i filosòfica d'aquest anomenada 'LES SET LLEIS DEL CAOS'. Són set les que le conformen, com el seu propi nom indica, i ja es troben terminades dues.

Els meus objectius principals seran terminar la part teòrica (és a dir, les altres cinc lleis) abans de finals de mes, per així començar a planejar i perfilar del tot la part teòrica del treball de camp, la qual tractaria durant tot el mes de Novembre.

A més a més, m'agradaria dir que he aconseguit la col·laboració de dues persones. Primerament, el físic Jordi Badia (professor de l'Institut Martí i Dot) i un altre que resta en incògnita, ja que ha estat cortesia de la tutora del treball l'aconseguir-ho i encara resto per conèixer el seu nom.

Això és tot per avui! Moltes gràcies de nou per seguir-me i, ens llegim la setmana que bé.



"Donde ninguno manda, mandan todos. Donde todos mandan, nadie manda. Es el caos."

Jacques Benigne Bossuet




No hay comentarios:

Publicar un comentario