martes, 26 de noviembre de 2013

Màquines del Caos + Caos a l'Institut


Hola hola!

Amb una mica de retard, aquí estic de nou per informar de les novetats relatives a la part pràctica del meu treball de recerca, el qual comença ja en una de les seves etapes finals.

Primerament, avui dia estic esperant la segona correcció de la tercera part de teoria i de la primera pràctica. Mentre tant, aquest cap de setmana passat ja vaig fer l'experiment físic del pèndol caòtic, del qual ja estan redactades les seves conclusions. Amb això, també vaig començar la segona part de les màquines del caos, la investigació de l'anomenat doble pèndol per saber si aquest mostra realment un comportament caòtic o no. Com el ventall de posibilitats a l'hora de investigar els diferents tipus de variants que té hauria estat objecte de tesis doctoral, gràcies a l'ajuda de la tutora he pogut decidir que només intentaré centrar-me en alguns dels paràmetres.

Paral·lel a això, el nombre d'enquestes fetes va pujant, així que esperaré alguna setmana més per, definitivament, poder extreure'n els resultats. A més a més, he començat una mica a indagar sobre el tercer apartat de la part pràctica - Caos a l'INS Sabadell, on s'intentarà demostrar evidències de les set lleis del caos dins l'institut per comprovar si realment domina el caos o no.

Mentre tant, continuo treballant.

Bona setmana a tothom!


"El mundo será un Caos hasta que nuestras vidas sean una paradoja." 

Mauricio Reyna



No hay comentarios:

Publicar un comentario